Dodání a Reklamace

Náklady na dopravu

  • U všech objednávek jsou poplatky za dopravu vypočítáný dle váhy produktu nebo velikosti. 

 

Zásoby a přepravní hodiny

Zásoby v našem internetovém obchodě nejsou zobrazovány v množství, ale pouze jako varianty Na objednávku, kdy dodání zboží trvá dvanáct až osmnáct pracovních dnů od objednání produktu. Další varianta je Skladem 3-4 dny, kdy je zboží skladem v externím skladě a je možné toto zboží doručit do tří až čtyř pracovních dnů. V době COVID-19 může být zboží doručeno o něco později než je udávaný časový horizont. Neváhejte nás kontaktovat pro jakékoliv dotazy ohledně dostupnosti produktů nebo odhadované dodací lhůty.

Většina objednávek zadaných do 15:00 hodin českého času, bude odeslána ve stejný den. Objednávky lze obvykle odesílat až do 17:00 času. V případě nouze se můžete obrátit na náš zákaznický servis na +420 721 770 063.

Zásilky do míst určení mimo EU (např. Švýcarsko) mohou vyžadovat před odesláním další 2 až 3 dny, a to z důvodu celních formalit nebo použití konkrétních dopravců.

Způsoby dopravy a sledování objednávek

Protože používáme různé sklady ve Francii a Evropě, může být vaše objednávka rozdělena do několika balíčků, aniž by vám byly účtovány další náklady. Když balíček opustí naše sklady, automaticky vám bude zaslán e-mail s uvedením obsahu balíčku, názvu operátora a čísla sledování. Tyto informace jsou po přihlášení k dispozici také z vašeho zákaznického účtu na webu.

Jak mohu sledovat svou objednávku?
Chcete-li sledovat své zásilky online, jednoduše navštivte webové stránky dopravce a zadejte své sledovací číslo. Většina našich e-mailů s oznámením o odeslání již obsahuje přímý odkaz, který vám umožní sledovat vaši zásilku. Online sledování není často k dispozici ihned po obdržení oznámení o zásilce. Počkejte prosím 1 pracovní den, než bude k dispozici online možnost sledování.

Doručení vaší objednávky, reklamacE a pojištění

Zákazník je povinen před převzetím zboží a podpisem k doručení zásilku ověřit. V případě problému musí být zásilka odmítnuta a musí být podaná správně reklamace spolu s vaším podpisem a slovy: „Balíček odmítnut/poškozené zboží/chybějící předměty“ (například). Pokud nebyly reklamace řádně vyřízeny, jste zodpovědní za přijetí zboží a žádné další nároky na reklamaci nemohou být přijaty od naší firmy nebo dopravce.

Co mám dělat, pokuď nejsem k zastižení, když se dopravce pokusí o doručování?
Naše balíčky obvykle obsahují cenné předměty. Z tohoto důvodu musí být všechny balíčky podepsány a nelze je doručit na místo vyzvednutí, někoho v sousedství nebo nechat u vašich předních dveří. Pokud nejste během doručení k dispozici, dopravce obvykle zanechá ve vaší schránce výzvu. Poté budete moc kontaktovat podle vlastního uváženía zorganizovat si nový pokus o doručení nebo přímé vyzvednutí. Pokuď je to možné, zkuste, aby vaše objednávky byly doručeny na obchodní adresu (kancelář, dílna, garáž).

Co když dopravce nenajde moji adresu?
Naše společnost, bude okamžitě a automaticky informovaná. Poté vás budeme kontaktovat a vyžádáme si další informace, abychom se ujistili, že vaše objednávka se k vám dostane co nejrychleji. Proto prosíme o zadávání správného telefoního číslo do objednávky.

Zákaznický servis, vrácení a vrácení peněz

Podle práva spotřebitelů mohou zákazníci zboží vrátit objednávku do 14 dnů od doručení. Chcete-li toto práve uplatnit, kontaktujte náš zákaznický servis e-mailem. STAVITELNE PODVOZKY se zavazují k vrácení objednávek do 3 pracovních dnů po jejich obdržení a ověření stavu produktů. Všechny vrácené výrobky musí být uplné (balení, manuály, příslušenství, originální faktura) a jakýkoli vrácený produkt bude muset být v perfektním stavu pro doplnění zásob, zcela nový, nepoužitý, čistý, bez viditelných znamének předchozího použití.

Náklady na dopravu u vrácených objednávek jsou 100% vráceny. U jiných platebních metod musí být vrácené dopravné zákazníkem (s vyjímkou případů, kdy je důvodem vrácení chyba ze strany naší firmy). 

Jestliže Kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající Kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené Kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká Prodávajícímu vůči Kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je Prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku Kupujícího na vrácení kupní ceny a nákladů na dodání zboží.

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání

Jakékoli vrácení musí být schváleno námi před odesláním vašich objednávek zpět. Před zasláním objednávky se obraťte na náš zákaznický servis a požádejte o reklamaci zboží. Zboží které bude vráceno bez oznámení bude odmítnuto.